چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تجمع مردم زنجان

حوزه/ روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه ای شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و حرکت مذبوحانه در ترور این شخصیت برجسته‌ی جبهه مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بیانیه ای شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و حرکت مذبوحانه در ترور این شخصیت برجسته‌ی جبهه مقاومت را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیل

شهادت برادر مجاهد و مبارز، جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در حقیقت استمرار درماندگی رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با ملت بزرگ فلسطین و به‌ویژه ساکنین مقاوم غزه است که موجب شده از روش‌های ضدانسانی نظیر ترور برای اهداف کور خود استفاده کند؛ رژیم اشغالگری که با بهره‌گیری از انواع اقدامات غیر انسانی و ضد بشری تمامی جنایات خود را به نمایش گذاشته و تابع هیچ‌گونه رفتار بشردوستانه و قانونی نمی‌باشد.

ترور فرمانده بزرگ و شجاع،دکتر هنیه که نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بود، قطعا افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور حماس، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین فلسطینیان دارد.

شهید هنیه مهمان دیپلماتیک و سیاسی ما بود که خونخواهی این شهید مجاهد مطالبه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)و امت شهید پرور وغیور ملت ایران نیز هست‌.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان شهادت فرمانده بزرگ و شجاع، دکتر اسماعیل هنیه عزیز را به مردم مبارز و فداکار فلسطین، فرماندهان و مبارزان شجاع جبهه مقاومت ،ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و اطمینان دارد که خون پاک این شهید بزرگوار زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد ان شاالله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha